#1 2009-06-04 12:12:45

Admin

http://darkwarez.pl/forum/templates/bLock/images/ranks/admin.gif

Skąd: Wła-Wowo
Zarejestrowany: 2009-03-26
Posty: 117
Punktów :   
WWW

Ostatnie uczynki Bogów.

W ostatnim artykule z marca 2009 roku grafik Cipsoftu Jan pokazał nam jak tworzy się nowe potwory. Przykładem tego było stworzenie Meduzy. W nadchodzącej letniej aktualizacji Meduza zostanie dodana do gry. Pamiętaj więc, by zachować ostrożność przy spotkaniu dzikiej bestii z włosami z węży. Mimo wszystko swobodne chodzenie po ziemi nie leży w jej naturze. Zwykle urzędują w specyficznych miejscach, więc nie musisz się martwić, że podczas spokojnego spaceru po Tibii spotkasz Meduzę.

http://img155.imageshack.us/img155/2937/medusaa.jpg

Również w artykule z kwietnia 2009 roku Cipsoft wyjaśnił w jaki sposób oceniają tereny łowieckie. W tegorocznej aktualizacji zrobią to jeszcze raz i dostosują kilka miejsc polowań pod opinie graczy opublikowane w temacie "Analiza Miejsc Polowań", oraz kilku innych rzeczy zgromadzonych automatycznie.

Według Was istnieje kilka potworów, na które nie polujecie, ponieważ przedmioty zbierane przez Was lecą zbyt rzadko, bądź nie są wystarczająco wartościowe, by zwrócić koszty polowania. Dla przykładu lista rzeczy, które gubią Hellspawny, Wyrmy, War Golemy, Lost Soule i Energy elementale została rozbudowana. Powiększenie zrzucania znaczy, że te potwory będą teraz nosić więcej przedmiotów, które można sprzedać, oraz będą gubić rzadsze przedmioty albo napoje, jak również ich szansa na wyrzucenie będzie większa.

Wyrm będzie dawał teraz więcej punktów doświadczenia, podobnie jak War Golem i Grim Reaper. Poza tym, oprócz przedmiotów i doświadczenia szykuje się więcej zmian.

Niektóre potwory były uważane za zbyt silne, co zmusiło bogów do ingerencji. Na przykład Mutated Human został zaklęty i stracił na sile. I mimo, że nie zapomniał jak zatruwać, czy paraliżować, to jednak nie umie robić tego tak skutecznie, jak kiedyś. War Golemy również stały się słabsze. Teraz nie potrafią leczyć się tak szybko.
Grim Reapery i Lost Soule minęły się z zemstą bogów zatrzymując umiejętności, jednak przypłaciły to ilością punktów życia.
Poza tym, odkryto iż Water Elementale połykają przedmioty, które potem nie są strawione. Żaden człowiek nie jest w stanie wyciągnąć ich, gdy żywiołak żyje, lecz po śmierci zostawia kałużę, z której niejeden wędkarz będzie potrafił wyciągnąć cuda.
Wispy, z niewiadomych powodów zaczęły bać się ludzi i nie będą już podchodzić do nich, a będą trzymać dystans. Niektórzy wojownicy powiadają, że te stwory próbują coś ukryć...

Analiza terenu pozwoliła odkryć, że niektóre potwory są niezadowolone. Bogowie wysłuchali ich, po czym wysłali na trening.
Infernalisty, które były prześladowane przez Demon Skeletony zyskały umiejętności zadawania im ran.
Chakoye narzekały na słabą kondycję, więc przeszły trening. Mimo to nadal czuły się za słabe. Bogowie spostrzegli, że Chakoye zawsze nosiły ze sobą cały swój ekwipunek, który jest zdecydowanie za ciężki i je wykańcza. Nauczyli więc chowania swoich rzeczy w bezpiecznych schowkach. Teraz czują się znacznie silniejsze i nie noszą wszystkiego ze sobą.
Ice Witche również narzekały. Wykorzystały swoją szansę i pojawiały się na każdym treningu, które niestety nic nie dały, oprócz poprawienia zdolności magicznych. Widząc ich smutek Bogowie okazali wyrozumiałość i zwiększyli im punkty życia.

Dokonano więcej zmian potworów, jednakże wypisano tutaj te ważniejsze przykłady boskiej ingerencji. Mimo wszystko nie tylko potwory zostały przeobrażony. Krajobraz również został trochę zmieniony. Jeżeli popatrzycie się dookoła możecie na przykład znaleźć wywieszki, że podobno istnieje nowa droga do Chor. Dodatkowo demony z Yalahar były znudzone wiecznymi odwiedzinami ludzi. Bogowie ich wysłuchali i utrudnili drogę do ich siedziby.
Bossowie Bog Raiderów, ponieważ byli zastraszani przez potwory im towarzyszące, zdecydowały się na przeniesienie.
Zaniepokojeni mieszkańcy Tibii ostrzegli bogów o zbyt wielkiej ilości potworów chodzących wolno po ziemiach, są niebezpieczeństwem dla podróżników, Bogowie jednak byli głusi na ich wołanie. Mieszkańcy na niezwykle ważnym, anty kryzysowym spotkaniu zdecydowali wybrać obywateli, którzy będą w stanie zajmować się rozwiązywanie problemów.

Bohaterowie będą teraz mogli brać zadania nowego typu. Zdolnościami priorytetowymi, których potrzebować będzie każdy będą wytrzymałość i odwaga. Wybrani na spotkaniach obywatele będą szukać wolontariuszy z każdym poziomem doświadczenia, więc wszyscy mają szanse dostania się. Nikt nie będzie wysyłany na samobójcze misje, więc jeżeli jesteś zainteresowany spróbuj dołączyć do tego grona. Jednym z wybranych obywateli, do których możesz się zgłosić jest Grizzly Adams z Port Hope.

http://img151.imageshack.us/img151/5063/wantedc.png

Jeżeli obywatele rozważą twoją kandydaturę na takie zadanie, poinformują Cię, które potwory obecnie stwarzają największe zagrożenie wśród cywilów. Reszta należy do Ciebie. Jeżeli zabijesz dużą ilość wyznaczonych dla Ciebie potworów, będziesz nagrodzony nie tylko gotówką, ale również doświadczeniem.
Takie zadania są dobrym sposobem na wprowadzenia do monotonnych polowań czegoś ciekawego, a przy okazji pomagają zmniejszyć liczbę niebezpiecznych potworów. Chodzą również plotki, że gdy potwory dowiedzą się, że są na liście proszą swoich mistrzów do pomocy. Może będziesz mógł stanąć naprzeciwko Necropharusa bądź Demodrasa...

Mamy nadzieję, że skorzystasz z ostatnich zmian Bogów!

zaczerpnięte z tibia.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwynajem busów Serwis laptopów Mrzeżyno wakacje