#1 2009-05-29 15:17:39

Admin

http://darkwarez.pl/forum/templates/bLock/images/ranks/admin.gif

Skąd: Wła-Wowo
Zarejestrowany: 2009-03-26
Posty: 117
Punktów :   
WWW

Summer Update - Second Teaser

W drugim teserze dotyczącym nadchodzącego update’u, chcemy pokazać wam zapowiedź pierwszych kroków jakich użyjemy by osiągnąć wcześniej już wymienione cele. Oczywiście z pełnym poszanowaniem systemu PvP. Jak możecie przeczytać w artykule „Zbliżenie na system PvP”, podchodziliśmy do zmian w systemie PvP z wielką ostrożnością gdyż zdajemy sobie sprawę z jego stopnia skomplikowania i kontrowersji tego zagadnienia. Dlatego właśnie próbowaliśmy wciągnąć was, społeczność Tibii, do ponownej oceny systemu PvP już od samego początku. Wasza opinia z pierwszych publicznych dyskusji, stworzyła podstawę do wewnętrznych dyskusji. Kilka tygodni temu zaprezentowaliśmy dwa pomysły, które zrodziły się z tych dyskusji. Komentarze, wątpliwości i sugestie, które powstawały w odpowiednich tematach pomogły nam wyregulować pewne rzeczy i dojść do końcowej decyzji.

Porzuciliśmy pomysł wprowadzenia stref non-PvP na zwykłych światach z powodu krytyki jaką otrzymał nasz pomysł. Jednakże kilka stref ochronnych i to co się w nich znajduje trochę się zmieni. Przykładowo, NPC Lokur w depo miasta Kazordoon uczy się bankowości. Więc dodatkowo, oprócz sprzedawania paczek i listów, w swojej ofercie zamieści usługi bankowe od przyszłego update’u. W Ankrahmun i Port Hope niektóre sklepy staną się strefami ochronnymi. Dodatkowo, wszystkie miejsca w których możemy kupić promocję staną się także strefami ochronnymi. Rodzina królewska w Thais także nie będzie tolerować żadnej przemocy w swoich rezydencjach.

Ogólnie mówiąc, opinie jakie otrzymał pomysł czarnych czaszek były dosyć pozytywne, jednakże kilka aspektów zostało skrytykowanych. Większość z graczy biorących udział w dyskusji zaaprobowało sam pomysł karania w grze za zbyt duża liczbę zabitych graczy. Jednakże nasz pomysł natychmiastowej śmierci w momencie otrzymania czarnej czaszki spotkał się z sceptycyzmem ze strony wielu. Uważnie rozważaliśmy wasze argumenty, spojrzeliśmy ponownie na naszą koncepcję i zmieniliśmy parę ustaleń.

Z letnim updatem, usuniemy bana za zbyt intensywne zabijanie graczy. Jednakże ograniczenia w grze są potrzebne by upewnić się, że sytuacja nie wyrwie się spod kontroli. Mimo tego, że zabijanie innych na światach PvP jest możliwe, chcemy uniknąć szerzącej się fali masowych „mordów”. Właśnie dlatego postanowiliśmy skupić się na systemie czaszek i go rozwinąć: czarne czaszki zostaną dodane w nadchodzącym updatcie.

http://static.tibia.com/images/news/skulls_may2009.jpg




Jeżeli osiągniesz podwójną liczbę niesprawiedliwych morderstw potrzebnych do otrzymania czerwonej czaszki, twoja postać otrzyma jej czarny odpowiednik na 45 dni. Jako, że postać pokazała bardzo agresywne zachowanie poprzez zabijanie zbyt wielu graczy, musi ponieść tego srogie konsekwencje.

Oczywiście czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona. Dodatkowo, gracz z czarna czaszką przez czas jej trwania (45 dni), nie będzie mógł atakować nieoznaczonych przez czaszki graczy, używać agresywnych czarów obszarowych taki jak wavy, beamy, exori, które nie są wymierzone w obiekt, agresywnych run obszarowych, burst arrows, przywoływać summonów, czaru undead legion czy też convince creature. Będzie otrzymywać pełne obrażenia w walce pomiędzy graczami, co oznacza 100 % obrażeń zamiast normalnych 50 % więc gracz z czarną czaszką będzie unikał konfliktów. Po śmierci gracz pojawi się z nie więcej niż czterdziestoma punktami życia i bez many. Chodzenie po ulicach stanie się dosyć niebezpieczne dla graczy z czarną czaszką, staną się także łatwą zdobyczą.

Istnieje wiele innych rzeczy, które zamierzamy zmienić. Jeżeli cała grupa graczy zaatakuje i zabije nieoznaczonego gracza, wszyscy powinni być ukarani za to niesprawiedliwe morderstwo. Dlatego gracze którzy spowodowali ostatnie 20 obrażeń podczas ostatnich 60 sekund przed śmiercią będą liczeni jako zabójcy i pokazani na stronie informacyjnej ofiary.

Uważamy także, że postaci powinny mieć szanse bronić się bez negatywnych konsekwencji w razie ataku. Dlaczego powinniście być karani poprzez blokadę wstępu do stref ochronnych skoro agresywne zachowanie nie było wykonane przez was samych?
Od letniego update’u, będziecie mieli możliwość oddania innym bez blokady stref ochronnych, nawet jeżeli zabijecie atakującego agresora. Więc jeżeli zostaniesz wciągnięty w zasadzkę i zadecydujesz się zaatakować ale po chwili zdasz sobie sprawę, że nie masz szans, ciągle możesz uciec do strefy ochronnej.
Gracze z czerwoną i czarną czaszką także będą mogli się bronić gdy zostaną zaatakowani gdyż atakowanie oznaczonego gracza zaowocuje otrzymaniem żółtej czaszki. Jednakże, z czarną czaszką będziesz mógł jedynie atakować poprzez ataki skierowane dokładnie w atakującego ciebie gracza.
Pamiętajcie, oddawanie bez otrzymywanie blokady stref ochronnych nie będzie możliwe na światach PvP-enfo. Dotyczyć to będzie tylko zwykłych światów PvP.

Dodatkowo, dwa dodatkowe symbole będą wprowadzone podczas updatu. Blokada stref ochronnych będzie wyświetlana jako inna wersja blokady wylogowania. Nowy symbol pojawi się jeżeli twoja postać stanie w strefie ochronnej. Więc teraz już nie będziesz musiał zgadywać czy jesteś w czy na zewnątrz strefy ochronnej.

Uważajcie na czarne czaszki!
Wasi Community Managers!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwynajem busów Serwis laptopów Mrzeżyno wakacje