#1 2009-03-26 19:01:02

Admin

http://darkwarez.pl/forum/templates/bLock/images/ranks/admin.gif

Skąd: Wła-Wowo
Zarejestrowany: 2009-03-26
Posty: 117
Punktów :   
WWW

Hallowean Rune !

Dam wam do dyspozycji Hallowen Rune runa zamienia losowo na - Ghoust, Ghoul, Skeleton, Witch, Vampire i Mummy.Wygląd potworka będzie przez godzine, albo do wylogowania się a wieć zaczynajmy.
Wchodzimy do OTS/data/spells/spells.xml i zmieniamy linijke:

Spoiler:

<rune name="Chameleon" id="3116" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>

na taką linijkę:

Spoiler:

<rune name="halloween rune" id="3116" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>

Wchodzimy teraz do OTS/data/spells/runes i tworzymy plik halloween rune.lua w którym wklejamy poniższy kod:

Spoiler:

attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0

outfit = math.random(6)
if outfit == 1 then
monsterlook = 33
end
if outfit == 2 then
monsterlook = 54
end
if outfit == 3 then
monsterlook = 68
end
if outfit == 4 then
monsterlook = 48
end
if outfit == 5 then
monsterlook = 18
end
if outfit == 6 then
monsterlook = 65
end
time = 3600
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end

Rune tworzymy w grze poprzez /i 3116 lub dajemy npc który będzie sprzedawał item 3116

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl