Dam wam do dyspozycji Hallowen Rune runa zamienia losowo na - Ghoust, Ghoul, Skeleton, Witch, Vampire i Mummy.Wygląd potworka będzie przez godzine, albo do wylogowania się a wieć zaczynajmy. Wchodzimy do OTS/data/spells/spells.xml i zmieniamy linijke:
Spoiler:<rune name="Chameleon" id="3116" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>
na taką linijkę:
Spoiler:<rune name="halloween rune" id="3116" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>
Wchodzimy teraz do OTS/data/spells/runes i tworzymy plik halloween rune.lua w którym wklejamy poniższy kod:
Spoiler:attackType = ATTACK_NONE animationEffect = NM_ANI_NONE hitEffect = NM_ME_NONE damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE animationColor = GREEN offensive = false drawblood = false LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0) function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var) centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} LightMagicMissileObject.minDmg = 0 LightMagicMissileObject.maxDmg = 0
outfit = math.random(6) if outfit == 1 then monsterlook = 33 end if outfit == 2 then monsterlook = 54 end if outfit == 3 then monsterlook = 68 end if outfit == 4 then monsterlook = 48 end if outfit == 5 then monsterlook = 18 end if outfit == 6 then monsterlook = 65 end time = 3600 ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered()) if(ret) then changeOutfit(cid, time, monsterlook) end return ret end
Rune tworzymy w grze poprzez /i 3116 lub dajemy npc który będzie sprzedawał item 3116
|